Sunday, 22 May 2011
my kaka erin (^__^)
heyy sis ?? hehhee , sory adek late , :P adek suke sgt kat kak tahu ! kaka chomel , ! chntex lak tuh , hoho ,
kaka ?? bila kite dpt jmpe erkk kaka ?? ermm , adek nk sgt jmpe kaka , lepak ngn kaka , jln ngn kaka , hehehee , lao kaka free kite jmpe ea ???
btw sye syang kaka sye !!!!! muahhhhh !!!! love u kaka
kaka ?? bila kite dpt jmpe erkk kaka ?? ermm , adek nk sgt jmpe kaka , lepak ngn kaka , jln ngn kaka , hehehee , lao kaka free kite jmpe ea ???
btw sye syang kaka sye !!!!! muahhhhh !!!! love u kaka
Saturday, 21 May 2011
zemie
H A H A !! neii membe aku gak , dea nyhh nk kate baek tax lha baek sgt , senang cte , bolehh lha ,, hahahha , dea nei suke kacao akuu bile nk begayot , adess , ade jek sore dea , ermm hahha ape ponn tax lehh ,
tpy akuu ske gak membe ngn dea nei , :DD
tpy akuu ske gak membe ngn dea nei , :DD
cameq
, nehh membe akuu cameq , huhuhu , baek lhaa jugakk :P , hahaha tp tax penhh ponn jmpe dea , ngeeEee..
dea niee kn ske nasihat akuu , time akuu wat hal jek mesty dea yg nasihat akuu spaye tax pyh buad bnde2 yg tax elok , hahaha , baek kn ???? :DD ,
btw eytul suke sgt membe ngn meq tahu ! hehehe , hope kekal kite kawan ea ?
dea niee kn ske nasihat akuu , time akuu wat hal jek mesty dea yg nasihat akuu spaye tax pyh buad bnde2 yg tax elok , hahaha , baek kn ???? :DD ,
btw eytul suke sgt membe ngn meq tahu ! hehehe , hope kekal kite kawan ea ?
sweet cople ,
nehh membe akuu erkaa samaa sayang dea , :D ,sweet sgt2 lha korang nyhh , ades , jeles tol lhaa akuu cm nehh , huhuhuhu , krang mmg sweet couple lhaa , akuu ske tgok ,erm :'( ..
chumel jek akuu tgok , agagagaga ,,,,,,
apec : kauu jage erkaa tauu , jgn sket kan aty dea jekk , dalahh slalu gado , ermm ape ponn
tax bolehh , hehehe, kauu sket kn aty dea siap kauu !!!
btw , korang mmg sweet couple !
chumel jek akuu tgok , agagagaga ,,,,,,
apec : kauu jage erkaa tauu , jgn sket kan aty dea jekk , dalahh slalu gado , ermm ape ponn
tax bolehh , hehehe, kauu sket kn aty dea siap kauu !!!
btw , korang mmg sweet couple !
boneca
nehh boneca membe akuu , baek owg nyer , fest akuu knk dea kat fb lha , cube korang tgok tuhh , dea ngn chinta dea , sweet kn ?? haish ! akuu nk jagaa tahu ! tp apakndaya akuu blomm lg , aku tax sweet cm korang , :'( ....
to boyfrend boneca : kauu jgn sket kan hati dea ea ???!! lao dea ngadu kat akuu yg kauu sket kan aty dea siap kauu ! aku tonyoh-2 mke kauu tahu ! akuu tax kn maaf kan kauu kalau kauu tggl kan dea faham !
so akuu nk korang still hppy jek ,
akuu tax nk korang gado-2 faham! engat tuhh yee
akuu syg kauu lhaa dooo !!
to boyfrend boneca : kauu jgn sket kan hati dea ea ???!! lao dea ngadu kat akuu yg kauu sket kan aty dea siap kauu ! aku tonyoh-2 mke kauu tahu ! akuu tax kn maaf kan kauu kalau kauu tggl kan dea faham !
so akuu nk korang still hppy jek ,
akuu tax nk korang gado-2 faham! engat tuhh yee
akuu syg kauu lhaa dooo !!
Subscribe to:
Posts (Atom)







