Saturday, 21 May 2011

sweet cople ,

nehh membe akuu erkaa samaa sayang dea , :D ,sweet sgt2 lha korang nyhh , ades , jeles tol lhaa akuu cm nehh , huhuhuhu , krang mmg sweet couple lhaa , akuu ske tgok ,erm :'( ..
chumel jek akuu tgok , agagagaga ,,,,,,

apec : kauu jage erkaa tauu , jgn sket kan aty dea jekk , dalahh slalu gado , ermm ape ponn

tax bolehh , hehehe, kauu sket kn aty dea siap kauu !!!

btw , korang mmg sweet couple !

No comments:

Post a Comment